SEO optimalizace pro vyhledávače

SEO – optimalizace pro vyhledávače a uživatele
(nebo lépe pro „Optimalizace pro uživatele a vyhledávače“)

Podíváme se spolu, kde vás v SEO tlačí bota a jak si jí nasadit správně, abyste došli daleko a bez puchýřů. Co všechno ode mně v rámci SEO optimalizace můžete získat? Jaké používám nástroje, postupy a pohledy na celou problematiku SEO optimalizace – naleznete v přehledu SEO služeb.

SEO – optimalizace pro vyhledávače a uživatele
(nebo lépe pro „Optimalizace pro uživatele a vyhledávače“)

Podíváme se spolu, kde vás v SEO tlačí bota a jak si jí nasadit správně, abyste došli daleko a bez puchýřů. Co všechno ode mně v rámci SEO optimalizace můžete získat?

A tady je přehled, co všechno se skrývá za tím, dělat SEO a být vidět, jaké používám nástroje, postupy a pohledy na celou problematiku SEO optimalizace.

Nemusíte všemu rozumět, poradím si s tím za vás. Pro vás je důležité, že to pomůže k tomu, abyste vaše stránky byly na prvních pozicích ve vyhledávačích.

Analýza klíčových slov

Výzkum a výběr relevantních klíčových slov a frází, které potenciální uživatele používají při vyhledávání produktů nebo služeb, které nabízíte. Podíváme se na vaše produkty, ale také na vaši konkurenci a přání vašich zákazníků. Bez toho, abychom věděli, co hledají, jim správný obsah naservírovat nemůžeme a nedokážeme.

On page SEO

Zajištění snadného procházení webu uživateli (to především) a vyhledávači, včetně rychlého načítání stránek, mobilní přívětivosti a bezpečného protokolu (HTTPS). Optimalizace metatagů, včetně titulků a popisku, které pomáhají zvýšit proklik svého výsledků vyhledávání. Správa a optimalizace struktury URL a vnitřního prolinkování.

Off page SEO

Budování kvalitních zpětných odkazů z důvěryhodných a relevantních zdrojů. Klíčovým prvkem je budování kvalitních zpětných odkazů (backlinks) z autoritativních a relevantních zdrojů, což vyhledávače považují za signál důvěryhodnosti a autority vašeho webu. Lokální SEO, včetně optimalizace pro Google my business.

Optimalizace obsahu

Vytváření kvalitního, relevantního a hodnotného obsahu, který odpovídá hledaným klíčovým slovům. Strukturování obsahu pomocí správného použití nadpisu, odstavců a dalších HTML značek. Aktualizace a rozšíření stávajícího obsahu pro udržení jeho relevance a hodnoty.

Analýza a sledování výkonu

Použití nástrojů, jako je Google Analytics a Google Search Console, Collabim pro sledování návštěvnosti, chování uživatelů na webu a výkonu v organickém vyhledávání. Pravidelné sledování a analýza klíčových ukazatelů výkonu (KPIs), včetně pozic ve vyhledávání, organického provozu a konverzí na stránkách.

Průběžné zlepšování

Na základě získaných dat a měnicích se trendů ve vyhledávání pravidelně revidujeme a optimalizujeme klíčová slova a obsah. Sledování trendů a experimentování s novými taktikami, a způsoby které vývoj trendů zohledňují. Součástí může být monitoring konkurence pro identifikaci nových příležitostí v oboru.